Ombre vodítko pre psíka

Rýchly, lacný a nádherný tutoriál na DIY ombre vodítko pre psa.

V dnešnej dobe ponúka pár značiek ombre vodítka pre psíkov, no buďme úprimný, nie sú najlacnejšie. Preto som sa rozhodla si jeden vyrobiť doma a verte je to veľmi jednoduché a časovo nenáročne.









Čas: 30 minút 

Materiál:

PoložkaPočet kusovCena sopla
Lano Ø16mm
2 m
5 EUR
Karabina Ø26mm2 ks3 EUR
Koncovka s karabinou na ucha2 ks4 EUR
Farba na textil1 ks1.5 EUR
SPOLU

13.5 EUR



POSTUP

Nafarbíme si lano

Postupujeme podľa návodu na farbe na textil, ktorú ste si kúpili a farbu dáme do hrnca či lavora. Prvú patinu lana ponoríme do farebnej vody na 3 min, potom pridáme ďalšiu patinu na 3 minúty a tak pokracujeme až poslednú patinu nanamáčame. Potom lano osprchujeme v čistej vode, sprchujte zhora dole od nenafarbenej časti, aby sa nezafarbila. A dáme lano schnúť.


Koncovka s karabinkou na lano

V mojom prípade som mala šrúbovaciu karabinku, takže som karabinku navliekla na lano, dolepila sekundovým lepidlo a zašrúbovala a fakt to drží!












Karabinky na lano

1 karabinku som si dala cca 30 cm od začiaktu ak budem mať vodítko v rukách a druhú som si zmerala tak, aby som si mohla dať vodítko cez telo (cca do stredu lana).















A vodítko je hotové :)




https://www.instagram.com/pito_dog/





SaveSave

CONVERSATION

2 comments: